Monday, May 23, 2011

Hujan pagi ibarat air mata aku bile terkenang mangsa2 di Hulu Langat..huhu

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi...

Kelmarin, aku n family ade Family Day geng makmal aku di Impian Country Resort,Hulu Langat Selangor.. Tempat yang aku pergi tue berdekatan la jgk dengan tempat kejadian. Aku ade nampak runtuhan tanah runtuh di bukit tue dalam perjalanan menuju ke destinasi kami. Aku xsempat nak snap pic utk jadi bahan bukti kes aku..hehe..sbb anak kecik aku tue maragam nak tido.

Pada mulanya, kami n d geng2 makmal nak membatalkan segala perancangan yang dibuat berikutan dengan kejadian nie..tetapi segalanye harus diteruskan jgk sebab persiapan telah dibuat lebih awal lagi. Memandangkan air terjun yang aku pegi tue, kena melalui jalan tue, keadaan jalan raya sesak sikit dan lalu lintas dikawal rapi oleh pihak polis. Bile terpandang bukit tue, hati aku sayu jer bile terkenangkan duka derita anak2 di madrasah itu.

Awal2 pagi nie, aku mendengar siaran  IKIM tentang renspon yang diberikan oleh pendengar tentang tanah runtuh nie..sungguh sedih hati aku..Al-Fatihah untuk semua mangsa kejadian tanah runtuh di hulu langat..Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas mereka semua dan ditempatkan mereka dikalangan orang2 yang beriman.-Amin-

Ikuti kisah mereka di Berita Kosmo! Online-Negara


0 tinggal tapak tangan:

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha