Wednesday, October 10, 2012

Mood petang : Jalan-jalan cari kenalan..dah lama tinggai depa


selamat sore frends 
SENYUM pada semua (",)

petang2 gini, mood nak keje pun hilang sikit
hilang banyak kot...hahaha... Nak cari makanan, baru jer kenyang melantak Mamee Slurp...hehehe..malas nak naek cafe atas...maklumlah keje bawah bangunan...

kepala otak Cik ptg2 ni agak ke arah nk bisnes jer...Cari duit...InsyaAllah..jika ade rezeki anak2, ade la tu...rezeki Suami?? hahhh....biar lah suami yang cari....kahkahkah..Jahatnye cik kan....CIK sayang suami...mulut perempuan, mulut kate lain, hati bisik lain...hahaha

Petang2 gini, CIK nak mula cari kenalan and nak melawat diorang yang dah lama CIK tinggalkan selama setahun menyepi..Bukan cik xsuka blog, tapi CIK nie kadang2 ade penyakit 'M' nie...hehe...InsyaAllah CIK cuba hilangkan penyakit tue...

So, xtahu nak bgtau apa2...lebih baik CIK mengundur diri ke depan...mencari dan mengeratkan kenalan yang dah lama terputus....

SELAMAT BERKAWAN semula yer....SENYUM pada diri sendiri..terapi jiwa...
(^_^) v


3 tinggal tapak tangan:

Citrus Azwa said...

slamat menjalan2 ye cik..hihi

LYAfrina said...

wah..
hampir setahun tu..mesti ambik masa nk kembalikan mood kan.. welkem back..moga lps ni mkin rajin update blog ye..

Uncle Lee said...

Hi, love the pics you took, very well taken night shots.
Have fun and keep a song in your heart.
Lee.

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha