Monday, February 10, 2014

Kemunculan yang tiba-tiba...apekah??


Assalamualaikum semua

banyak betul dugaan yang datang dalam kehidupan aku kini...Rumah maya ku (BLOG) tidak dapat nak buka pintu..bukan sebab kuncinya hilang...akan tetapi...dimasuki pencuri...huhuhu..siapa lagi pencuri itu jika lain dan tak bukan...VIRUS....pencuri nih serang aku...pelbagai cara aku cuba lakukan utk mencegah...tapi usaha aku hanya sia-sia...tetapi aku cuba lagi...kadang2 tue feel stress jgk...huhu...dah buang/tangkap pencuri tue..tetapi masih lagi berlegar-legar di ruang rumah ku.....

Alhamdulillah...Akhirnya aku berjaya mengatasi dan menyelamat rumah ku...rasa nak nangis jer jika aku kehilangan rumah mayaku ni...

Aku xnak kehilangan teman maya aku sebagai peneman dan sokongan kepada kehidupan aku...ingin berkongsi suka duka kehidupan...huhuhu...sekarang aku dah boleh bernafas lega....



Terima lah adiah aku nie untuk kawan2 maya ku (",)
sebagai tanda PERSAHABATAN kite terjalin kembali


From:






6 tinggal tapak tangan:

Anum said...

sweetnya

syawalsimpsons said...

padan lama tak muncul yee

lia said...

lps ni aktif smula la yer ;)

Tie HT said...

kena virus yang tak boleh sign in blog ke?..btw welcome back :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

kdg2 ada sebab musabab kenapa tk leh nk aktif berblogging kn

neway..welcome bck..

nad said...

Oo patut la aritu tgk last update bulan 12

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha