Monday, February 14, 2011

ape pilihan aku?

aku skrang nie dalam dilema..
perlu x aku menukar blog ini atau tukar sahaja yg baru? 
masalah aku still sama lagi
 tetapi aku x tahu ape yg aku nk buat...huhuhu...
 blog aku xdapat nak komen....huhuhu.. tolong lah aku... 
perlu kah aku untuk :

**
menukar

@

menetapkan 

**

blog aku ini...
ade masalah x nanti....?? huhuhu...mesti aku kehilangan kwn2 blogger aku nti...

ape perlu aku buat...????!!!!!

9 tinggal tapak tangan:

Masni said...

hi..

arina soberi said...

2 dh bleyh wat dh..
dh bleyh post komen dh..

arina soberi said...

dh boleh dh kot.. =)

zaf-neza said...

testing2..dh leh comment ni cik mas..tak yah la wat blog baru..=)

hidayu said...

tak payah tukar....dah cun n boleh jer komen2...hehe
HIDAYU HARON here..
lets follow my blog..
happy-miss-purple.blogspot.com

Masni said...

eyer la...hehehe..sy syg bangat blog saye nie tau...
bile terpkir nak tukar rs berat hati jer...hehehe...

S.A.L.J.U sha said...

masni>>>>

tutorial dr hp tu..masni click url ni....

http://dayuyuna.blogspot.com/2011/02/update-blog-guna-handphone.html


dia yg buat tutorial entry dr hp. bleh tgk blog dia.

Masni said...

thank you...salju

arina soberi said...

spa yg wat cik masni..
sya gak,hehe..

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha