Saturday, February 19, 2011

bercoret-coretan entah di mana...

assalamualaikum smua...
dah lame kite tak berjumpa...
agak2 dah sebulan kot...hehehe..lame kan.. 
baru2 nie aku n family balik kampung bercuti...
bercuti la konon sbb mase cuti raya cina aku xbalik kg..
aku dapat cover selama seminggu kot... 
tapi aku balik ade sebabnye..
adik aku bertunang tanggal 12/2/2011..


ini lah adik aku bersama2 ngan hantaran2 nyer..
gdis berbaju putih nie berumur 25thn...
klu time nie aku dah ade ank sorang...
hahaha..gedik kan aku...
makpak suroh blajar..tp pegi brcinta...hehehe..
so aku berkawin pd umur aku 23thun..hahaha..
awal kan...adik aku nie bertunang ngan orang johor...
jauuuhhhhh tueee...tp xkisah la, 
yang penting kebahagiaan ade di mana2 shja kan... 

**
**
**
ini al-kisah family aku plk...hehehe.. baru dapat bergambar krn hubby aku nie malu nk bergambar..tp hubby aku nie xder la ensem sgt, bole la sedap mate memandang...hahaha..(klu hubby aku tahu nie, abis la aku dipulasnye telinga..hahahah!!! 
mase nie gmbar diambil oleh adik aku, nurarina...masa nie kat perlis, sjeje jer nk hantar adik balik hostel dia...singgah jap kat kuala perlis, perlis...konon2 nak tunjuk kat ank2 tempat ibu dan ayah bercinta..hahaha..teringat masa zaman2 muda dulu...xder perubahan sgt tp ade jgk peningkatan di sana..mase di sana, terimbau kenangan indah bersama bf aku..hahaha..hubby aku ler...aku kan belajar kat arau, perlis dulu 5thn lepas...

di restoran arab, Zam Zam di sek 9...aku sgt suka makan nasi arab tau..heheh.
(pasni nk belajar masak nasi arab...insyaAllah...hehehe...doa2 kan yer... bile dapat masak pun xtau...hahaha..aku bkn nyer kaki masak...pasni mungkin kot...hahahah)

ok la...jumpa d next entry yer....tadadaaaa!!!!!!!




1 tinggal tapak tangan:

arina soberi said...

npa x promote masrina_phptografy,haha..
ari 2 bkn men g noh,haha

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha