Monday, March 14, 2011

Gambar pertunangan Ally Iskandar dengan Aishah Gadis Melayu



Hai kawan2 dan selamat pagi….

Kuar topic utk arini nie…hehehe…kisah sepanjang zaman…

Arini aku ada terbaca dan terdengar2 gosip terkini
Tapi gossip nie memang reality…bukan fantasi lagi
Lelaki Malaya Malaysia telah selamat bertunang….huhuhu
Bagi perempuan2 d luar sana…tentulah tersentuh jiwa kan bila mendengarnya…

Baru2 nie aku pun ada terjumpa dgn si ally iskandar nie…
Kat Intekma resort n convention center…3 mac yg lalu
Aku terlibat dgn international conference….
Masa nak balik tunggu d ruang lobi, aku terlihat
Ally iskandar tgh shooting utk program mentor…
Masa tue, si ally baru je abis n tgh rehat d ruang lobi intekma…

Yang aku sedih ialah….aku xBOLE bergambar ggn dia
(bkn dsebabkan aku dah berkawin yer….hehehe)
Dsebabkan bateri hp aku empty…huhuhu
Sgt la tersedih hati aku…huhuhu
dtg la plk pekerja hotel bergambar dgn Ally...huhuhu

Akan tetapi…xpelah…mungkin aku xder jdoh gn dia…
Utk bergambar tau…hahahaha…jodoh bersama jauh la skali….kihkihkih!!!!
Ank dah 2 org….ibu sape la tue yer…

Anyway…enjoy d pic…


Pertunangan Ally & Aishah….March 2011
:: Ucapan : semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan mengharungi alam pertunangan dgn baik..

Cantik kan....gadis melayu: tersimpuh ayu duduk d atas pelamin....


merah nyer mak ngahh....hehehe...

1 tinggal tapak tangan:

Masni said...

Teringat zaman kawin dulu2..hehehe..bole x aku nak sanding lagi sekali??

hahahaha....

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha