Thursday, August 25, 2011

Tak nak bagi darah...huhu..tolong!!!! Aku nak rayaaaa...!!!


Wow..!!! gempak nye jeritan batinku...hehehe.. Macam la pontianak nak gigit aku..hehe.. Deme dah kena ikat dah... Yang nak gigit aku nih, jarum laa...kahkahakh..macam tak biasa pulak

macam2 la perangai nye..hehe.. Nak amik darah jer pun...tue pun dah takut..huhu.. Aku bukan la penakut sangat, tapi penakut cikit ja...hehe

Ini kad maternity aku yang kali nie..Klinik yang sama gak dengan si anak no 2, Salman Al-Farisi..


Korang nampak tak, due date aku nak bersalin nanti? hehe.. Besar la sikit mate tue...kalau tak nampak gak, cari la pembesar mata..hehe..kanta not ur lense..hehehe

Tarikh bersalin aku dijangka 20/3/2012 tahun depan...Sama dengan bulan aku lahir.. Tarikh aku lahir awal sikit..so tak dapat la den nak dekatkan jarak bersalin lagi..hehe


Ini la yang aku maksud kan.. Form pathology..huhu.. Arini aku kena pegi amik darah...huhu.. tak nakkk!!!! kalau ikut kan, kelmarin tapi disebabkan doc lelaki, so arini doc perempuan...hehe..aku kan menjaga aurat...hehehe..Chewahhh..!!! jaga la jugak walaupun sedikit..hehe

Takut nye nak amik darah banyak...huhu...nanti kalau aku pengsan, batal puasa aku x?


10 tinggal tapak tangan:

Citrus Azwa said...

alaaa..derma darah kat nyamuk boleh..hahhaa..;)

♥cikmOt♥ said...

eh 20 mac tu besday anak saya hok bujang tu...hehehe

watyz said...

ala...ckit je tuh... :)

makdara TERdiva said...

selamat hari raya dear..
maaf zahir batin :)

Dr. Ben said...

ada yang mabuk darah... like me

~izan~ said...

salam kenal,

izan pun takot jugak bila tang2 darah ni.tp sikit je kan =)

bestnya nk smbut org baru lg =)

ieda said...

ishhh adik nie amik darah fr lebih tahu banyak mana boleh amik kekekke x der lah sampai ko fengsan dik .. relaxxx :))

ZaNa aDieyZa said...

zana pun takut kalau kena ambik darah ni.. hihi..

Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakan untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

e k i n said...

Tahniah kak :)

Selamat hari raya maaf zahir batin :)

wahida said...

selamat hari raya dear...jaga kandungan bebaik yer...

salam dear, tengs drop by my blog n drop ur comment...awat tak follow sekali?

dah follow...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha