Wednesday, September 21, 2011

Cerita Bergambar Anak-anak ku di rumah


Selamat tengahari

ermm....tak sangka kan aku dah ader anak 2 orang dah...pejam celik, pejam celik dalam perot aku nie dah nak masuk 4 bulan dah...bermakna anak-anak aku dah masuk 3 orang dah... hehehe.. rezeki Allah pada aku..Alhamdulillah... Cepat betul masa berlalu kan...dari usia muda remaja dah jadi istri dan ibu pada suami and anak2...cepat betul masa berlalu lagi..hehe.. Usia, hanya pada angka...tidak pada hati..hehe... Wajah?? kena rajin pakai selalu krim anti penuaan..hehehe.. baru boleh kata, tidak pada wajah...hehe

Anak2 nie penyeri hidup... Walau mcm mana penat kite bekerja seharian, badan letih, sakit2 badan...tapi bile tgk anak2 di depan mate, segala penat letih badan hilang seketika...memang penat dengan badan 'berisi' nie...tapi tetap aku sabar la jugak..hehehe..dengan kerenah anak2 nak membesar...hehe

ini lah crita anak-anak aku di rumah seharian...



" Ibu, adik man nak karok la...boleh x? "
"Boleh, tapi adik man kena senyum dulu bagi nampak gigi yang comel..."hehe


"adik man nak nyanyi tepuk amai2 lah...pastu nak Azan and cal teacher kat scholl..."
"Alamak, phone x de la bu...abg muaz main..." huhuhu


"Ibu....abg kacau adik nyanyi la...."
"tolong la ibu...." " Lariiiiii....selamat kan diriiii....."

"Tak per...abg ada banyak mainan....tengok!! "



 "tengok..siap boleh suker peace....abg ada byk mainan tau..."


" tak per abg...adik man bole panjat and nyanyi kat atas..." hehehe


" Yeayyyy!!! adik dah berjaya mendaki dengan memegang trofi...." hehe


"ketuk kepala agb muaz..." hehehe

Ini lah anak-anak aku yang nakal tapi mencuit hati

Ibu Love u olls...Muahhhh!!!

5 tinggal tapak tangan:

Citrus Azwa said...

bagus jalan crita anda..;) comel si gigi besar itu..hahaha..

cik fadh said...

comelnyer anak2 akak . seronokkan jd ibu tp lom merase lg . hehe ;)

rATu kEBaYA said...

hero2 kat rumah pun macam ni jugak bila keluarkan mainan.. habis satu rumah.

man luqman cool boy said...

post2 yang menarik..hepi always..

.:fyzz:. said...

sukanya tgk hero2 awak nih..yg best part naik kabinet tv tuh..heheh..:P

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha