Wednesday, September 21, 2011

Jom main teka-teka...

hai...kawan2...selamat hari rabu...hehehe..korang bosan x?
Jom main teka2 dengan aku, nak x?hehe..
Tapi tak ade adiah la wei...budget raya dah lari.. (*_*)v
hanya suker suki jer...

selamat mencuba....

pelanggan : hei budak, meh sini kejap..
pelayan : ye saye, ada apa encik?
pelanggan : saya ada masalah dengan sup saya ni..
pelayan : kenapa encik?
pelanggan : cuba kamu rasa sup ni..
pelayan : kenapa? sup ni terlalu masin ke encik?
pelanggan : tak, cuba kamu rasa dulu..
pelayan : ke sup ni terlalu panas?
pelanggan : tak, cuba kamu rasa dulu..
pelayan : ok, baiklah. em, _____________________?
pelanggan : haaa. tu la masalah dia..

hahhh...aper lagi..sila2 pkir jawapan nyer ek...hehehe

3 tinggal tapak tangan:

.:Mama Dhia:. said...

nak teke...

hhmm....
rase sedap...hehhehehe...

Citrus Azwa said...

jawapannya..emm..mana sudunya?? hehe...sbb itulah masalahnya...

selatan79 said...

macam setuju je jawapan cik citrus azwa.... hehhe...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha