Monday, July 8, 2013

Aktiviti Maghrib dan Isyak...



selamat petang

Ini lah aktiviti aku kala nak tunggu solat isyak
teringin sebenarnya nak pi umrah
tapi belum ade rezeki dari Allah
aku tengah berusaha lah nie mencari rezeki
smoga aku cepat ke sana...InsyaAllah

Dah lama aku nak amik pic pakai telekung solat
hehe...konon2 la aku berada di Kota Suci Mekah..hehe
Nie mak mertua aku...sama2 naek ikut perangai aku
baca al-quran..?? ohh...lagi 5minit nsk isyak...
sambil2 duk menunggu..amek la pic nih


Abg muaz pun nak join jgk
2org ank lagi duk kat umah with their maid
aku pi umah mak mertua hantar sabun EZ Dhobi...
ade org pesan dari mak aku..hihi
lepas keje nih, belum balik umah...


Menantu ape la aku nih...hehe
mak tua tengah solat sunat, masih nak berpic
sempat lagi nak beraktiviti sorang2..hihi


Doakan aku dimurahkan rezeki..
semoga cepat pergi Umrah...
Ameen....



* Iklan *
****************************************************
BISKUT CHOCOLATE HAZEL
dengan coklat cair di dalam


perisa : 
Coklat & White Coffee (new)

Boleh didapati di : 
Putrajaya - KPWKM
 Klang - Taman Desa Meru Resindence

Berminat : 
Msg/Call : 012-4325096


By :





4 tinggal tapak tangan:

lia said...

terbaekkk la dpt mil yg sporting gitu... Alhmdlh..

che mid said...

Insyaallah, satu hari nanti kita dapat menjejak kaki ke sana ya..

Unknown said...

amboii sporting MIL u yer..

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahahn dapat segera mengerjakan umrah.. sama macam MJ juga teringin nak ke sana :)


p/s : Cookies tu boleh pos ke Penang tak?

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha