Wednesday, July 17, 2013

Terkini : Ashraf nikah kali kedua di Thailand, kebenaran poligami ditarik balik


Ape cerita nie en Ashraf Muslim...???

I minat kat u ler...
tapi kenapa boleh jadi camni? huhuhu

Macam2 cerita yang di dengar...huhu
antaranya seperti berikut :   klik...




Sumber : KOSMO

7/07/2013 1:04pm

KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini membenarkan pelakon Mohd. Ashraf Muslim untuk menarik balik permohonan kebenaran poligami kerana dia telah bernikah kali kedua dengan bekas kru produksi televisyen, Wan Sakinah Ahmad Saburi di Thailand, 7 Julai lalu.

Sehubungan itu Hakim Syarie Muhamad Abdul Karim Wahab mengarahkan Mohd. Ashraf untuk membayar kos mahkamah RM8,000 kepada isteri pertama, Noor Dayana Lokman. 


kite akan tunggu kisah selanjutnya selepas ini...huhu

pengakuan dari tuan badan sendiri...hehehe





8 tinggal tapak tangan:

Normi Nieza said...

biar btl?huhu

QueeN TerataI said...

artis.... erm...

ALoNa CintamaniszLite said...

nasib ashraf laa diuji sebegini..
mmg dh jodoh..tp sebagai perempuan tetap rasa simpati kat isteri pertama dia..
Kalo mmg bercinta sebelum kawen..naper tak kawen aje ngan sakinah tu dulu. Ntah laa..mmg dh gitu jalan yg perlu ditempoh oleh mereka yg terlibat.
Semoga isteri pertama ashraf tabah hati....

syawalsimpsons said...

biar btl ni

Amanda Suria said...

Macam2 hal la. Ari ni kat paper citer laon tup2 dh nikah dah...sabar je la....

Zura@Iwan said...

mcm tk caya je..huhu..

norhidana miswan said...

mcm ni ke sepatutnya yg jd contoh, kalu tgk gaya mcm betul2 org baik2... takkan nikah sembunyi2... tak paham tul manusia nih...

JunAina said...

Macam-macam...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha