Friday, July 5, 2013

Putrajayaaaaa...Biskut Turki dah datang...hehe


Assalamualaikum
dan selamat pagi...
pestime menjejak kaki ke bangunan kerajaan
di putrajaya tersergam indah...
Cuaca pagi yang menyamankan

Semalam aku jadi bidan terjun jaga booth di sana
sronok betul duk dalam bangunan nih 

Aku berniaga di sini semalam..
tapi lepas nie xde la...tapi biskut raya aku ade la
hehe..itu yg penting..

Nie permandangan dari Cafe tingkat 2 KPWKM
Cantik dan tenang jer duk di sini bekpes..
cafe dia pun selesa sgt..suke aku dari cafe uitm menara..hehe
"masni...bersyukur ape yang ade..." " Baiklah"

Indah kan....

Nie la aku...hehe
penjaga booth biskut raya TURKI
ade isi coklat di dalam...sedapppp....hehe
Ramai customer from Putrajaya feedback
nak beli masa dekat raya...
Tapi ade jgk yg beli...Alhamdulillah...
sebab aku ade wat tester sblum ramadhan...hehe
dalam bulan ramadhan dah xle rasa..hehe


Booth aku ni akan dibuka pd bulan Ramadhan setiap hari khamis jer...seminggu sekali..Ade terjual jgk di cafe / Kedai runcit di KPWKM

Sila la terjah yer kawan-kawan...

Kalau kat shah Alam, boleh dapatkan 
di Sek3 wisma MAIS...Kedai dobi aku
" CUCI QASEH LAUNDRY "


BISKUT TURKI

BY:

** InsyaAllah pasni ni nak turun padang pada bulan puasa...boleh bagi diskaun pada kawan2 bloggers di sana...nanti aku update sticker, just print n tunjuk je kat aku..boleh dapat diskaun...hehe..

5 tinggal tapak tangan:

Mizz Aiza said...

pernah lalu kat KPWKM tu, tapi tak pernah singgah.. nampak sedap biskut tu..

Rasp said...

semakin bertambah maju bisness u sis....

Myra Jay said...

Sedapnya...
Dalam ada inti ya :)

puanstoberi said...

Cam sedap je.. nak order pos bule ke?? nak makan skg. Hihi.. :D

eszek said...

Blh pos x? Tlg email ke eszek01@ymail.com

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha