Thursday, July 18, 2013

m&s Cookies : Biskut Choc Hazel @ turki....di KPWKM hari ini.....Jumpa di sanaaaaa...



Hari nie adalah hari khamis
hari untuk berniaga biskut raya aku nih
di putrajaya...meh la terjah..mane tau ade tuah
boleh dapat tester...boleh rasa lepas berbuka ye sayang...hihi

m&s Cookies



Choc Hazel filling chocolate
White Coffee filling chocolate
(like ekpresso candy...)

*
*
*

Testimoni dari customer yang bagi feedback pd aku tahun lepas pernah berkata :

" Biskut ni sedap...akak pernah beli tapi tak sama dgn yang nie...
anak2 akak suke sangat dgn cookies ni..."

Aku pun menjawab la...

" Eyerla kak...rupa sama, tapi rasa lain lain...biskut nie ade grade dia...maybe akak beli grade yg murah kot...kualiti pun tak sama...jika saya nak jual, saya jual utk kepuasan semua org...klu x, sy tak promote la..sebab cookies nih SEDAP....hehehe.."

"depends pada taste masing2..hehe..."

tapi aku tak paksa org membeli...membeli biar ikhlas..
aku berniaga kerana Allah...hehe

cenggitu la kisahnye...jika kite tak cuba,belum tahu rasa cmne, jgn main judge jer kan...(",) serupa tapi rasa tak sama...pestime aku niage buka booth di putrajaya nih..selalunye aku di Uitm Shah alam jer/MAIS...just nak test market tempat baru...hihihi

Meh la kat KPWKM putrajaya arini....
ade jugak di klang n shah alam n KL...roger2 jer aku..

Ramai customer repeat order tahun nie..alhamdulillah...(",) ade untuk makan2 kat rumah, untuk raya, bagi adiah kat boss, bawa balik kampung cookies moden..hihi...rezeki Allah pada hambanya yang berusaha...hihihi..InsyaAllah planning nak continue buat doorgift utk mjlis kahwin pulak...hihihi..

terjebak pulak aku dlm dunia kerja sambilan nih..hihi..yang penting, aku suka...org sekeliling aku pun suka jgk...


Jom...Jom...Jom....(",)
boleh order dulu...lepas dapat gaji, boleh datang ambil...jgn tak datang pulak..hahaha..gurau jerrr....

ape-ape call/msg la no tertera di atas...hihi..macam kat iklan pulak...




10 tinggal tapak tangan:

Izwa Kamaruddin said...

alhamdulillah...

FarahFerraDotCom said...

Mesti sedap...kalau dekat boleh ler beli..;p

syawalsimpsons said...

sue dah order kuih ni kat member...tp teringin gak nak rasa kan...tgk la kalo ado ezeki insyallah sue datang..sue pon kat KPM

Unknown said...

so sedap je nampaknya

Acik Riotaro said...

adehhh,..
tergoda plak..
akk x wat bis on9 kew??
bape rm??
bleh pos ke??
hehe

Masni Syafie said...

maaf dik...
akak xbuat online..
In Shaa Allah akan buat doorgift utk majlis kahwin...
boleh la tempah2 di sini..hihi

kurus said...

alhamdulillah .. ;)

lia said...

Alhmdlh...

kurus said...

ALHAMDULILLAH , rezeki ramadhan ;)

Lee said...

Hi Hasni, nice blog. And itu chocolates very good for when watching TV....
Keep a song in your heart and have a fun weekend.
Lee.

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha