Thursday, May 19, 2011

Seronoknyer tengok blog2 lain dapat BE baru.. Aku?

Pagi2 nie dah digemparkan dengan berita 
yang sangat memuaskan hati blogger2 lain..hehe.. 
blogger2 lain pun sama jgk kann... =)
seronok tgk n dengar blogger2 dapat BE baru n bertambah BE... 
*
aku???
xdapat BE lagi pun..huhu..
camner nak wat erkk..?? 
kepada blogger2 yang BE nyer bergerak, 
masih aktif BE korang
korang teruskan usaha korang lagi tau..
*
*
aku doakan korang dapat mengumpul dengan lebih banyak lagi.
bole beli baju raya yg berkelip-kelipan..haha 




4 tinggal tapak tangan:

Miss b said...

belum rezeki la tu.

insyalah x lama lg dpt la tu. :)

Masni Syafie said...

thanks miss b...insyaallah

blog ni just suke2 je.if dapat wit alhamdulillah.. =)

Cik Aish said...

nak bg tips...naikkan traffic blog supaya dapat be. sbb bila trafik blog tak kencang, advertiser pun taknak bg be kat kita. so gud luck k

Masni Syafie said...

Thanks you, cik aish

sy menghargainya n akan berusaha bersungguh2..muahh!!

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha