Thursday, November 14, 2013

Apa kata pengguna tentang hal ini..........


Alahai....alahai.....hihi
bunyi macam mengeluh jer....hahaha....tak baek mengeluh...tengah posa kan..hihi..

baru2 ni mesin basuh aku rosak...pegi hantar baiki...punyer la lama nak baiki terpaksalah aku berulang 2 hari sekali ke rumah mak mertua aku....jika aku g mana2 ke rumah adik, aku bw jgk baju2 kotor...baju2 anak2 la yang paling banyak...huhuhu...jika xbasuh 3 hari mau almari pakaian anak aku kosong...hihihi

bagi aku, mesin basuh ibarat penolong aku di rumah...biar baju xterlipat, terlonggok dalam raga...yang penting dah basuh...aku paling rimas tengok baju kotor yang berlambak2...uishhh....

Tapi alhamdulillah....penolong aku dak ok...suke sangat aku....apelagi...start membasuh la aku lepas balik dari keje...hihihi...pantang nampak kosong mesti nak membasuh...tak kira lah...TOTO ker..CADAR tilam ker....sempat lagi sebelum tido n bangun tido masuk dalam mesin basuh....

thank you my washing mechine....hihi

Credit : Google

Ape kate pengguna Washing Mechine 
jika pembantu kite ni ROSAK@Sakit?




5 tinggal tapak tangan:

Deqla Manjew said...

adeyhh mmg pyh la kalo rosak.. kalo byk sgt terpaksa la hantar dobi jer.. hihi.. kalo x berkeja boleh la basuh sendiri.. huhu...

Montana said...

memang susah la kalau rosak...kena buat cara tradisional balik

Atia Adina said...

dulu masa mesin basuh saya rosak....cecepat g beli baru ... sekali mesin baru tu lambat plak sampai ... aduhai ... tensen tgk baju x basuh ... last2 basuh guna tangan jer ...

Queen Teratai said...

kalau rosak.. dobi jela jawabnya.. hehehe

Amanda Suria said...

i x suka lipat baju...basuh rajin..so baju2 semua gantung je...tp kat umah sewa la..kat umah mak...dah ada tukang lipat...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha