Monday, November 11, 2013

Jolly Shandy : Arak haram tanpa kawalan


Assalamualaikum
selamat pagi....

Banyak di FB dan media sosial memperkatakan tentang produk ini....MasyaAllah sekali tengok macam air tin minuman biase tapi rupa-rupanya HARAM bagi umat ISLAM keluaran CARLSBERG GROUP..Pengilang arak yang terbesar di Malaysia....

Inilah Jolly Shandy itu.....



Credit : Google

Tengok la tue, diletak bersama-sama dengan minuman halal...boleh meng'confius'kan orang ramai di luar sana yang xtahu...MasyaAllah..

Marilah kite semua berhati-hati dan berwaspada dgn perkara ini...tq (",)v

3 tinggal tapak tangan:

norhidana miswan said...

ish2 aah kalu tak baca betui2 comfirm tak tau yg ni beer bkn air tin biasa.... mmg bahaya lah... tgk ngn kaler2 dia tuh mcm air f&n je gayanyer kan...

Sura Mohd said...

harus berwaspada..dimananya pihak berkuasa..tolong lah pantau benda-benda camni..takutt anak2/budak2 terminum..klau kita yg dewasa..bolehlah belek2 dulu sebelum beli ..kalau budak2..main amik jelah..:(

Aefa Aerisya said...

terima kasih share.. ni kali pertama aefa tgk air ni.. nasib baik aefa agak memilih kalau beli air kat luar. :)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha