Thursday, June 30, 2011

Nak salah sape yer budak2 nie...huhu..kecik2 dah pandai

Hai, zaman sekarang nie, macam2 yang terjadi.. Kecik2 lagi dah pandai nak mengorat yer...hehe ( ^_^)

Zaman kite dolu2 pun xder la mcm nie kan... Alahai, ini baru kecik n masih kanak2... Kalau dah besar? huhu... jenuh aku nak menjaga n nak mengawal..huhu.. Alamatnyer hantar sekolah berasrama islam la yer.. beri pendidikan agama yang secukupnyer pada budak2 nie



Tak der lah...hehe (^_^)v anak aku nie baik...sebenarnyer dia nie pemalu. So aku pun suruh le pegang tangan budak pompuan nie.. Terkezut la jgk, dia memberanikan diri...Nasib baik belum baligh lagi..hahaha.. Sebelum nie, aku suroh wat, xmau..malu la konon... terkezut ibuu TAU..

Budak pompuan nie, anak kawan aku okey..hehe.. baru balik main bowling kat PAS..


ini lah kawan aku tue, ibu pada anak pompuan din atas..hahaha.. Siap rm20k utk anak nyer..hahaha.. PARAHHhhh!!!

ape2 pun aku ade game Bowling wakil jabatan aku hari ahad nie...huhu.. Maen belum cemerlang lagi nih...huhu..

p/s : kena beli bola bowling and kasut sendiri kot baru bole cemerlang..hahaha

1 tinggal tapak tangan:

wardah said...

salam persinggahan dari ummu wardah..=)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha