Monday, April 25, 2011

54.4...!!! ape dah jadi nie...

hai dan selamat pagi...

camner cuti korang minggu lepas? ape aktiviti korang buat? eyerla kan, hujung minggu mesti kite ade macam2 aktiviti yang hendak dilakukan bersama-sama family n frends.. tidak ketinggalan dengan aku gak..hehe.. antara aktiviti yang aku lakukan bersama2 anak-anak n my love :

  1. sambutan hari lahir m.Muaz ( sabtu )
  2. pergi melawat tapak ( rumah baru )
  3. menghadiri seminar di ONE WORLD HOTEL, PJ bersebelahan dgn TV3, One Utama, niat nak pegi seminar, tetapi sbb seminar tue free, wat plak kat hotel...hehe..korang tahu la masakan hotel cmner kan..fuhhh!!! sedap giler la beb..hehe..lagi 5 minit pelayan datang bgtau yang cafe hotel nie akan ditutup..haah!! ais-krem belum mamam lagi nih... xperla..mmg best la dpt mkn kat hotel hingga x hingat dunia sekeliling bile time melantak...haha
  4. bersiar2 makan angin sambil menghabiskan masa n wang ringgit d Plaza Alam Sentral ( PAS ) , bukan parti pilihanraya yer..hehehe.. itu nama aku bagi..singkat n cepat...
memandangkan aku tertinggal cable nyawa hp aku d rumah, so xdapat la nak upload pic utk tatapan korang.

tetapi, aku ade crita nak bgtau pada korang...huhuhu...aku pegi timbang berat badan aku di PAS..tahu tak meter penimbang tue tunjuk nombor berapa?huhu...mesti la korang tahu kan..soklan bodoh plk..hahaha..tajuk pun dah ade jawapan nyer..hehe..mcm nak nangis jer...target anak 2 nie, berat badan nak 50-52 jer.. nie dia, bagi berlebihan pada aku...tak mo, tak mo...spls beranak, xpernah lagi p gim..kembali kan stamina pada diri aku...xnak gemok!!! nanti baju kena beli baru...huhu

confirm jumaat nie, rehat panjang..aku nak p gim. sorang2 pun xpe.. target dah tersasar..hehe..

p/s : pastikan timbang sebelum n selepas bersenam, n kurangkan makanan sedap.. makan yang tak sedap jer..bole x?




2 tinggal tapak tangan:

syariza09 said...

nk kena mkn yg x sedap je ker...huhu...seksa jiwa raga tau :(

Masni Syafie said...

kalau mkn xsedap pun, pasti mkn byk jgk..huhu..itu masalah nyer...mkn tetap mkn..byk plok tuh

mari kite p gim beramai2

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha