Friday, April 15, 2011

Bosan... Boring... Baring... Tidurrr...boleh x?

Aku tak tahu nak entry ape
*
*
sbb tgh hari tadi aku dah banyak tido
tup..tup..tup.. aku terjaga dari tido kul 2.00ptg
pastu kan... aku tertido lg
ZZZ...ZZZzzzz...
*
*
*
tahu x korang aku jage pkul berapa?
huhuhu....xsangka aku tido tghari.. 2x tau
dasyat n pecah rekod dlm hidup aku
( aku rasa pernah pecaah rekod lebih drpd nie....hahaha )
*
*
aku terjage pkul 3.00ptg...!!!!
tidakkkk...!!!! 
sbbnye aku sorang je yang konker ofice time rehat
ape taknyer
aku mamam nasi ayam kat cafe...
mkn pagi + tgh hari...
tue yang jadinyer...hahahhaa
*
*
*
tetapi... aku bosan skang nie
hehehe... kpala aku mcm berat jer...
mungkin xcukup tido kot...hehehe
cmner nie?
*
*
*

perlu tido ke?

tengah memikir nak tido ke x... ermmmm.... bosan nyer

baring la kejap atas meja....hehehehe


 aku tahu...hahaha... tido @ pejam mata la kejap...tata!!!!

*
*
Lalalala...LaLalalala.... sementara tunggu nak balik umah


3 tinggal tapak tangan:

arina soberi said...

poyo la,hahhaha... wat2 tdoq bleyh.. pdhal mang qeja tdoq pon keja kau,hahhaha

Masni Syafie said...

hahaha... byk keje.. tapi klu focus keje, bosan gak..hahaha..sementara nk tunggu balik

arina soberi said...

hahahhaha.. yo la 2.. asal kad follower aku da pic ang smpai 2..npa..?? (smbil memikirkan) =)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha