Friday, April 22, 2011

layout background nak tukar, bole?

hai...selamat hari jumaat
*
sekejap je kite dah bertemu penghulu segala hari
rasa2nyer baru smlm aku rasa baru nak mula keje
(hehehe...ayat xbole blah...hahaha..)
pada yang berkerje gov. mesti diorg ade planning nk kuar kan
ade yang dah terima gaji dah minggu nie, ade yg ari isnin
pada pekerja swasta plk, tunggu hjung bln yer
n pada student d luar sana
minggu nie adalah study week
so selamat memerah kpla otak korang utk 
final exam minggu dpn...heheh
*
*
ape aktvt korg sekalian alam?
bershopping ker? duk lepak2 ker? tido ker?hehehe
atau kuar berfoya-foya bersama teman?
yang pasti n sangat pasti, aku xkuar rehat kot...
*
*
aku nak tukar layout n background blog aku ler...
*
ape pandapat korang?
perlu perubahan x?
aku tgk blog org lain xler seceria blog aku
hahaha.. bercolourful...hehehe
tapi itulah aku...aku suke pada kecantikan n warna warni alam
*
*
korang tgk la yer
*
n pendapat korang... perlu ke tidak




 p/s : hati aku rasa mcm nak tukar... kejap2 hati berbisik xnak plk...hohoho.. aku amat memerlukan bantuan korang la...HELP mE..!!!!

3 tinggal tapak tangan:

maszmadi said...

salam kenal, follow balik yerk.....

rasanya kan, bg ni dah ok dah, tapi mana lah tau kan , nak tukar citarasa pulak, ok jerk.. mana tau ada jumpa bg yang lagi kalerfull n cantik dari ni kan..

hehe, bagi semangat nie..

Masni Syafie said...

maszmadi : eyerke..hehe..thanks bagi semangat kat i..after dis la tukar citarasa.. 6bln sekali change layout background

aQma said...

sikit sarat..berat jdnya..

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha