Friday, July 15, 2011

Ape pulak masalah lagi kali nih...geramnye aku

selamat petang...huhuhu..sedih sedikit sebab lain aku nak publish, lain pulak yang jadi...tak tahu kenapa aku xbole nak upload gambar petang2 gini...Susah ler kalau cam gitu..Aku bersemangat bagai nak rak buku...kihkihkih..menulis membentangkan hujah bergambar... Tapi...sekali xboleh nak upload pulak...huhu

Demmm..!!! Jemmm..terus kpla hotak aku...So ini jelah aku boleh buat..huhu..Aku ade rahsia nak bagitau kat korang...mesti korang berminat nak tahu..ape bole buat, draft tinggal draft jer dalam edit post aku tue..hehe

petang satgi, cam biasa...pick up my sons...then going to futsal..not me but My Love..hehe..kalau aku maen, anak2 rebina aku nak letak mane...menghangkut maen jugak ker...hahaha..xder makna nyer..hehe

skrg tgh tunggu my BF pick up me first..belum tiba lagi punnn...huhuhu...

okey, selamat berhujung minggu... (*_^)v


2 tinggal tapak tangan:

MrS. F!zA said...

lor plk..nape tk blh eh?sbb internet ke?

Iela Fazielah said...

ila skrg guna picasaweb....upload dulu kat picasa pastu br masukkan dlm blog.. kalau pakai picasa gmbar dia compress kecik saiz..skrg ni nak upload biasa2 mmg xleh.. blog dah berat n sarat dgn gmbar.. cubalah cklik kat picasa web album...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha