Thursday, July 21, 2011

1 sudah, 2 pun sudah...... 3 la pulak

hai kawan2...lame xchat and wat publish post new entry.. cbuk cikit dengan agenda keje yang melambak-lambak...xsempat nak citer tentang diri baru ku..hehe

ermmm.... baru-baru nie aku baru jer kemas pakaian2 lama aku beserta dengan pakaian baby..rasa macam semak serabut kepala otak aku menengok nyer. Ingatkan dah xguna dah, aku pun basuh and simpan bagai xnak guna dalam tempoh masa terdekat nie...

Tup..!! Tup...!! Tup..!!! 1 sudah, 2 pun sudah, and 3 la pulak... (*_^)v hehe.. 2 bulan dah...hehe..malu ibuuuu...hehe...

Adik Man belum besar lagi dah nak dapat adik dah...huhuhu..aku kena tumpukan perhatian kepada kedua-dua ank2 aku skrg nie...sebelum aku mengalami alahan ker kali nieee...hehe.Moga2 xderla...Ramai yang terkejut besar biler aku bgtau yang aku nie dah berbadan dua dah...hahaha..cepat kann... aktive n subur betul...kahkahkah...

Ape2 pun aku bersyukur kepada Allah SWT kerana memberi rezeki ini (baby) baru kepada kami...Kami hanya merancang, tapi Allah yang menetukan...Baby kan membawa rezeki kepada keluarga kite kan...InsyaAllah bisnes kami akan lebih maju pada masa akan datang...Aminnnn

notajari : macam tak caya jer, aku kena nak bawak perot lagi tahun nie...huhu..baru nak bergaya sakan tahun nie, harapan tinggal harapan jerrrr...huhuhu


8 tinggal tapak tangan:

♥cikmOt♥ said...

welkam to the club...moga pas ni gegurl plak...

ejane fyruz said...

alhamdulillah cik mas...seronok kak ijan tgk cikmas nak dpt yg ketiga smga mnjadi anak anak yg soleh smua inshaallah... doakan buat kami jugak tau...=) alhamdulillah

sha a.s said...

alhamdulillah...tahniah ya...doakan sha n hubby meyusul pulak lepas ni........ :)

juliaakmal said...

tahniah......

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam..

takpe kak..sementara masih muda dan kuat ni..better pergnant...kalu lambat2 kena marah doctor jerk..hehheheh

Ismail Fitry said...

Alhamdulilah...TAHNIAH!!!!

Ayu said...

Assalamualaikum kak masni...
tahniah, ke3 bakal menyunsul..
rezeki Allah tu..
moga Allah permudahkan sgla pekerjaan kak masni dlm keadaan akak skg...
miss u..
=)

shila said...

salam kenal... tahniah... doa2 moga saya berjangkit juga

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha