Monday, June 10, 2013

07-06-2013 : anniversary ke-6...Wow...gempak!!



Jumaat : 7 JUN 2013
Selamat hari ulangtahun yang ke-6...Masni Syafie

Semoga perhubungan kami berkekalan hingga ke jannah...ameen
selama 6tahun kami bersama...kami dikurniakan 3 org anak
syukur alhamdulillah...

Selama 6 tahun ni jgk la, aku menyambut anivesary kami
di SECRET RECIPE yang selama ni selalu jer secret gn aku..haha..
pertime ni mkn kat sini...kelakar kan...hahaha
org laen tiap2 hari boleh jer dtg mkn sini
aku selalu jejak kaki sini beli kek jer...haahhaa

inilah ulangtahun kami sambut sederhana
xder nye cendle light dinner...
lunch light-light tghari rambang nie...hehehe

Muka aku yang xsabar nak order n tunggu makan minum....
pestime kata kan...batak la sikit tentang menu nyer...hahaha

*
*
*
 Tadaaaa...makanan aku yang order dah sampai...hahaha
excited lebih nak makan kek yang cedap....
Ku Bersama dengan kek lava ice cream vanile
meletop...!!!!
Air strawbery yogurt...cedap jgk..hehe
beli satu, nak kongsi2 romantik dgn cik asben...jgn jeles yerr...hehe

Cik asben pun order satu gak...mozarella baked fish...kot...hehe
lupa nama dia tapi bunyi mcm tue la...hehe
yang ni pun kongsi gak...hahaha jeles kedua kali lagi..hehe

Sebelum makan amik gambar dulu...pestime kannnn...hehe

motip order satu-satu nie bukan ape
bukan nak bagi jeles pun...hehe
sebab naj kejar masa nak solat jumaat...
aku follow my asben pastu g Masjid Negeri Shah Alam jgk...

Teman setia Anda...hehe

5 tinggal tapak tangan:

syawalsimpsons said...

happy anniversery..sama ngan sue ni...best2...

Acik Riotaro said...

hepi anniversary...
smoga kekal ke akhir hayat..
bahagia dunia akhirat..
aminnn...

Cik Nor said...

romantik..:)

Acik Erna said...

selamat ulangtahun masni

lia said...

semoga bahagia ke akhir hayat & hingga ke jannah, amin...

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha