Tuesday, June 11, 2013

Thank you my asben give it to me...



Thank you my asben for this

(",) Like sangat2 tau...

*
*
*
*
*


" Sebenarnya Saya Isteri Dia !!..."

Adiah anivesary yang cukup indah bagi aku la katakan..hehe...yerla indah kan bile baca novel nie...hehe...pernah cari buku novel ni di Shah Alam, tapi dah abis stok...huhu

Lastly didapati di kampung Sungai Petani Kedah...jauh kan...hehehe..ape ape pun aku suka sangat...hehehe

i love you my asben...muahhh..!! 
(",) 

14 tinggal tapak tangan:

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

ramai kata drama cite nie best,.tp farah tgk pun..nnti nak layan novel jer la..;p

Normi Nieza said...

untungnya dia..citer dia best..:)

Norhasniza Khalid said...

nak carik satu la cam ni..

AiSyA LiEzA said...

lam novel lagi besttt!!! ehhehehh xD

Azian Elias said...

salam kenal...

happy anniversary.. yg keberapa tu??

Qaisyara Raihana said...

sweet aehhh. huhu

p/s : jom kita exchange link iklan kita kat sini http://bloggadisbrutal.blogspot.com/2013/06/13-cara-malas-nak-tingkatkan-earnng.html

che mid said...

Salam kenal dari Che Mid. Selamat ulangtahun perkahwinan dan selamat membaca SDIS..

Wirda Amir said...

Assalamualaikum..

Happy anniversary..drama bersiri dr novel tu pun sdg ditayangkan...sy suka tajuk novel ni sbb di maya ini sebenarnya sy isteri dia..dia papa kpd buah cinta kami berdua..

Terimakaih dtg..salam kenal...

Ibu Lala said...

Ye ke best. Klw best nak cari jugak aa.

Gugu Soriano said...

ble bc novel tu , bayangkan dri sdri dgn firash . hew hew hew ~

Ratu Hatiku said...

Akk pun dah baca novel nie.. Ha ada baca novel teduhan kasih x? Kalau blm baca beli sekarang..best (^_^)

Tengku Fauziana said...

syiok kn layan cete dia..tp rase nyer klu baca novel lg layan..

Rinna said...

Layan novelnya lagi feel..heheh.. tak rugi hubby bagi..novel tuh.. utk wat koleksi..heheh..

:: Cik Viva :: said...

best cite nih..sweet je..

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha