Monday, June 10, 2013

Akhirnya...YELLOW...kau yang satu



Selamat pagi kawan2 sekalian

Pagi nie sangat ceria 
dengan kehadiran Kau sebagai SULONG
Dah lama aku menanti kemunculan kau selama setahun
kau berkembang, membesar dengan sihat di samping ku
Hahhh...semestinya POKOK PISANG aku
yang aku tanam selama satahun...hehehe

*
*
*




*
*
*

Akhirnya, 
kuning jgk ko nak...hehehe
walaupun satu sahaja...tapi kelakar la jgk...hahaha

kau yang satu...
dalam setandan yang satu drpd dua
comel jer kan SULONG ku ini..hehe

*
*
*



Syukur, Alhamdulillah....happy sangat...
Biler tengok hasil tuaian yang satu ini...hehehe



4 tinggal tapak tangan:

syawalsimpsons said...

alahai cumil seketoi tu je kuning

Normi Nieza said...

wah..dah masak blh buat pisang goreng..:)

Chekgu Azrine said...

Alolo...bestnya kalau tanaman yg kita tanam menjadikan..

Sop said...

wah dah masak
boleh buat goreng pisang :)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha