Friday, June 14, 2013

Program Sanggar Budaya di Kompleks 3C MPSJ, Taman Bandar Sunway


Semua di Jemput Hadir

Sabtu 14 June 2013



Program : Sanggar Budaya @Kompleks 3C MPSJ
Anjuran : Persatuan Belia Kota Gagasan
Kerjasama : Noraniza Idris Production Ventures Sdn Bhd. & Tatihseni
Tarikh pelancaran : 15 Jun 2013
Hari : Sabtu
Masa : Jam 9.00 pagi hingga 10.30 malam
Tempat :Kompleks 3C MPSJ Taman bandar Sunway

Sinopsis:
Program ini adalah sebuah program pelancongan yang akan diadakan pada setiap bulan. Sebulan sekali setiap hari Sabtu minggu ke 3 bermula tarikh dilancarkan (Jun). Persembahan kebudayaan Negeri Selangor dan Malaysia akan dipaparkan oleh Tatihseni tari bagi mempromosikan Kompleks 3C sebagai salah sebuah lokasi pelancongan di Negeri Selangor. Di samping majlis amal bersama badan kebajikan yang akan bekerjasama dengan kami. Sekian makluman. Admin

*
*
*

Assalam kawan2 fb n bloggers..jika korang tak ke mana2 hujung minggu ni, boleh la datang ke Booth aku, tapak 26...datang la utk 'reunion' kat sana yer..hehe..boleh la kite tgk persembahan tarian dari Tatihseni kak Noraniza Idris...beramal sambil 'enjoy'..

semua dijemput hadir

Masa karnival : 9.00pagi - 10.30malam

Marilah kite beramal sambil membeli produk bumiputera...Semua di jemput hadir (",)

Like & Share 



6 tinggal tapak tangan:

QueeN TerataI said...

selamat berbooth yer.. hehehe

Ratu Hatiku said...

Mesti best kan... :)

Kathy Tuah said...

wah, mesti best.. lama x ikut aktiviti macam ni..

LYAfrina said...

huhu.. jauh dok oh lalu... moga smua bjln lncar ye

Rasp said...

tiap tiap minggu ada kat booth tu ke sis?

Syima ~Mama Kyra~ said...

Sis..keje dgn mpsj ke

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha