Tuesday, June 11, 2013

Part 2 : Preview memory lane...Nikah dan bertukar status...



Part 1 : korang boleh rujuk di SINI

mane2 pihak yang belum ketahui cite pendek aku
meh singgah n baca dulu...baru ler
citer aku nie x bergantung tali...ehehe

Korang dah kuar lunch kan..kan..kann...
hahhh..dah kenyang perot boleh la baca preview cite 
aku nih yang dah lama terpendam
tersimpan dalam album mini aku kt umah tue..
Ramai yang xtahu kisah perjalanan perkahwinan
aku...sesiapa yang hadir majlis aku, pasti
lah boleh agak-agak sikit..
sesiape yang xhadir @ xkesempatan nak ke mjlis kahwin aku
korang boleh nmpak sikit gambaran nye kannn...hehe..

Mood : masih dalam mood anivesary..hehe

*
*
*

Majlis Nikah

Tarikh : 07-06-07
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Masjid Muzaffar Syah, Sg Petani kedah



Dengan 2x lafaz, Aku sah menjadi isteri kepada Mohd Syafie Othman...bertukar dah status aku tue dari single ke double..Sedih @ gembira ?? mestilah terharu...kihkih...bermula lah hidup aku, tanggungjawab aku sbg isteri kepada mak pak n mak abah mertua...Woww!! besarny tanggungjwb aku..hehe..pada saat nak kahwin jer...skrg, dh ok dah...hehe..xde la psiko masa saat2 nak kahwin..hahaha

*
*
*


Sesi penyerahan mas kahwin sebanyak rm 2,880.00 tunai dan sebentuk cincin emas...Cincin disarung masa awal lagi, semasa sesi batal air sembahyang...ade picture tapi malu nak letak..kahkahkah...untuk Majlis nikah nie sangat simple tapi bermakna...aku just makeup sendiri, beli baju kat feslady jer bernilai rm45.00..tudung putih pinjam jiran punyer jer..aku cuma beli selendang rm10 jer..tue yang sempat aku beli...2 hari sebelum nikah, aku baru behenti keje...sempat wat facial muka rm30 jer..tue pun mak aku bising2...express kan...hahaha.. Tapi aku tetap bersyukur ape yang aku ade...Hidup Bersederhana tapi berkat... (",) nie 'dia' la nak kahwin cepat dgn aku...haahahaha

semua tue dalam kenangan... majlis nikah nie, sebelah pagi nyer...

tengahari baru aku sanding
korang tunggu la pulak bahagian PART 3 nanti...hehe

*
*

BERSAMBUNG lagi.....

majlis kahwin..ade kisah nyer...hahaha



10 tinggal tapak tangan:

Cik Nor said...

bestnya kawen..:)

syawalsimpsons said...

teringat je time nikah dolu..mmm..sweet

Zana Adieyza said...

tiba2 zana pun teringat kenangan masa nikah dulu.. hehehe..

xkisah la baju tu beli kat mana, tp tetap cantik tau!

Zana Adieyza said...
This comment has been removed by the author.
el said...

aah..tiba2 sayo pun terkonang ari nikah sayo taun 2005 hahaha nostalgia betul..ms nk nikoh tu..seronok bkn main....yelah bercinta 6 tahun wooooo..akhirnya selamat kami jd somi isteri..haii lau nak cite psl nikah..mmg main part2..tahh bila abis heheh ok ok continueeee

Lieza Nordin said...

:) wahh.. byk part ^^v best je tgk org khwin..hehhee

FarahFerraDotCom said...

Salam Masni..farah dh tinggal jejak kat cbox tau..sila baca..hehehe
btw congrat yer on your 6th anniversary..;p

Unknown said...

sesi mengimbau kenangan eh.. Alhamdulillah 6 tahun dah yer...

norhasnizakhalid said...

sweet gitu...

Ibu Lala said...

Buat je sekadar yg mampu. X perlu membazir.

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha