Thursday, June 20, 2013

Makan tak ingat dunia...hahaha


Assalammualaikum

" Makan tak ingat dunia " hahaha
ayat yang selalu aku guna bile makan tak ingat orang sekeliling...hehehe..ikut sedap mulut jer..pastu bile tgk...FINISH...

Al-kisah nye mcm nie..aku and 'abg'-anak sulong pegi kedai dobi aku tue kat sek 3 shah alam...sampai pun dah malam...si abg lapar..aku pun lapar jgk...order la 2 biji roti canai kosong...aku satu, dia satu...makan dan la 2 carik...p kedai dobi jap sbb ade customer datang...about 5 mins...datang semula ke meja...hahh!! licin sudah...terbaik la..

aku sempat la snap pic masa nak stat makan...

 *
*
*
 *
*
*
 *
*
*

kesimpulan nya...aku kena order laen tambahan satu lagi roti canai kosong utk aku sorang jer...itu pun si abg nak lagi...xder nyer...hahahaha...aku bagi jgk...hahaha..anak nak makan kan...hehe






7 tinggal tapak tangan:

syawalsimpsons said...

semangat makan tu....

norhidana miswan said...

heheheeh bersungguh2 mkn, selera tgk budak2 mkn gitu... seronok jd nyer nk bwk mkn mana2

Normi Nieza said...

kuatnya dia mkn..:)

lia said...

sungguh2 makan he3... lapor bebenor kekdahnyer tu ;)

Ca Ezah said...

mkn penuh perasaan si abg tu.hehe

Rasp said...

lapor bebenor lah tu sis...
tgk dia makan pun semangat tu.....

QueeN TerataI said...

amboi... lapar sgt tu,,, smp x ingat dunia.. ;)

p/s: tolong like page sya yer.. :) https://www.facebook.com/QueenTeratai.JSD

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha