Thursday, June 27, 2013

tahniah..!! kenaikan gaji kerajaan bulan Julai 2013...



Tahniah!!! Pekeliling Kenaikan Gaji Kakitangan Awam 2013 : 2 Kali Kenaikan (RM250+ RM250) | Berita terkini yang diperolehi yang pastinya anda yang bergelar kakitangan awam atau pekerja sektor awam tersenyum lebar adalah Pekeliling Kenaikan Gaji 1 Julai 2013 telah pun dikeluarkan di portal JPA (Jabatan Perkhidmatan Awam).

Muaturun Pekeliling Kenaikan Gaji 1 Julai 2013 (SSM)



Sila download file di bawah 
untuk pengesahan...

http://docs.jpa.gov.my/docs/pp/2013/pp052013.pdf




Jika anda membuat semakan terhadap pekeliling diatas,admin tertarik dengan kenyataan dibawah :

*
*
*


Berita selanjutnya Klik bawah



My asben kate ade kuar berita
aku pun cari kat Mr Google ler..hehe
berita panas seperti goreng pisang panas aku jgk
hehehe...

Diharap ape yang diwar-warkan menjadi kanyataan..
hehe

Syukur sekali lagi..hehehe

12 tinggal tapak tangan:

syawalsimpsons said...

kierorg kat sini la pening nak buat kew.8 ni...pekeiling dah lama dapat..ni pon dok bising macam mana nak buat kew.8 ni..nak paham ni, mau pecah otak ni..

lizz said...

tak sabar nak nunggu gaji bulan 7 ni...

Masni Syafie said...

ohh yeke SS...sian korang kat putrajaya membantu kami yang kat luar ni...hehe..Gd luck staf gomen di Putrajaya semua...

lia said...

rasa mcm da lama tau pasal ni tp x paham apa maksud RM250+RM250 tu? fixed kah kenaikan nnt? ha3 ni la hasil org xnk bc pekeliling, maka tunggu jer la slip gaji nnt kui3

norhidana miswan said...

yeke? akak kenaikan bulan 145 je, kirenyer dpt 2 kali ke? tak berani nk percaya selagi lum comfirm tkt tak jd heheheh...tp suke kalu betul2

Fiza Rahman said...

Bestnya. Tahniah buat pekerja gomen ☺☺

chinta said...

alhamdulillah...walaupun saya xkerja lagi tapi itu adalah satu motivasi untuk saya berkerja nnt..hahaha

Anonymous said...

Ikut kadar kenaikan masing2..cth ptpo 95..n 27 145..tuk bln julai akan masuk secara inject ikut gaji last 30.6.2012..kew.8 just tuk masuk fail peribadi jer..

ALoNa CintamaniszLite said...

untong laa org gomen.
org swasta jgk yg mengeluh, huhu..
wlpn akak tak keje..tp somi akak keje swasta, hihi

izan mama mia said...

mg org gomen buat kerja lebih baik...tiap2 tahun naik gaji,..kalau masih ditakuk lama mmg sia2...huuhuhhu....

Nora Karim said...

kita tunggu dan lihat ya.. :D

aida said...

salam perkenalan,sudi2 la jengok blog saya ye..

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha