Monday, June 10, 2013

Preview Memory Lane : Bermula di sini...



Selamat petang
Musim cuti sekolah baru jer lepas
tiba2 aku pun terasa nak post tentang perkahwinan aku
yang selama ini aku simpan dan pahat dalam hati

Kini, aku terasa nak berkongsi cerita 
saat manis bergelar isteri pada tahun 2003..

Sesi Suai Kenal sebagai couple
the hot "couple'' of uitm Arau,perlis..hehe

Aku mula berkawan dgn my asben
pada semester 5..sempat la aku couple satu semester, SEM 6...pergi library bersama...kuar makan, bersantai bersama...aku rempit moto di 125Z...hehe...pencetus revolusi wanita naek moto 125Z di uitm arau...pastu kami membawa haluan sendiri... couple diteruskan jugak...gambar nie menjadi kenangan bile 'dia' di selangor, aku di kedah..

hujung tahun 2002 : majlis pra-graduation di perlis 

Gambar nie diambil masa hjung tahun 2002...majlis pragrad uitm perlis utk pelajar tahun akhir diadakan di sebuah hotel kat Kangar, Perlis...'dia' nih cibuk jer nak ikot jgk...aku xbagi..tapi tetap nak ikut jgk...huhuhu..xder privasi langsung untuk aku berjimba2 dgn kwn2..ape kan daya...kena lah dengar, mendidik bakal isteri bermula di sini...hehe

7/3/2003 : aku bertunang dgn si 'dia'

Nie pulak aku dah selamat menjadi tunangan orang pada jam 830mlm...hahaha...malam??!! sebab depa mai masuk meminang aku pada masa cuti raya Cina..haha..tolak 8pagi dari klang, sampai kedah 8mlm..hahaha..keras bontot derang katakan...hehe...nak dapat aku bukan nya mudah..hehe..tapi perjalanan hidup aku dipermudahkan...Syukurrr...hehe

Aku menerima 4 hantaran di balas 5 dari aku...aku menerima sebentuk cincin bertahta berlian LOVE...cantik...byk batu atas cincin dia...Masa nie 'dia' ade di Bahrain,bekerja di sana...nak cari duit byk2 untuk menikah dgn aku...huhu...masa begitu singkat jgk bg aku untuk berjimba..kahkahkah...

*
*
*

Next entry, aku akan sambung 
majlis pernikahan dan perkahwinan  aku pulak

mesti korang xsabar nak tgk aku nikah kan...haha

BERSAMBUNG...




5 tinggal tapak tangan:

lia said...

wahhhhh ada part2 lagi... nnt sambung tau...

syawalsimpsons said...

sweetnyer...

dear anies said...

oooo cinta di kampus ungu yaaaa...

faraherda.razalan said...

Amboi, teringat zaman muda ye? Comel gituh. Hehehehe...

Lieza Nordin said...

:) smga terus bhgia bersama redha driNya :)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha