Tuesday, June 25, 2013

Teringin nak earnings jgk...


Hai...hari-hari blogwalking....hari2 terjah blog di laman tenet...seronok tengok derang dapat CPUV dari en Nuffnang...suke aku jika derang dapat earnings...

Aku..?? erm...maybe aku baru mula nak naek kot...en nuff pun nak bagi takot2...hanya CPC jer aku ade...harap2 aku dapat la earnings CPUV dari en Nuff...

*
*
*


*
*
*

Camner nak capai CPUV per unit visit nih?

*
*
*

Nie aku punyer units per today


Any idea for Masni Syafie...??

Ade link utk bagi anything information....boleh jer..hehe




8 tinggal tapak tangan:

FarahFerraDotCom said...

Farah pernah la dpt sekali..tue pn sikit jer..huhuhu

Rasp said...

alahai sis...
bab ni mmg i tak leh tolong...
sbbnya nuff i pun slow cam siput sedut hehehehehehehe...
lagi pun i letak nuff tu only as a bonus point...
and atas desakan Dee *member blogger*...
kena tanya mereka yg lebih masyuk aaaa...

Unknown said...

Ada org kata, kena slalu hantar ticket dkt nuffnang, selalu update survey. Sis boleh cuba :)

Masni Syafie said...

thank you frends...love you =)
just for my knowledge...
new information...TICKET...
try to find it..tq a lot

Tengku Fauziana said...

try anta tiket kt nuffnang..mcm mne?
u try google je..nanti keluar la..

Cik Nor said...

hantar tiket kat nuffnang..:)

Addasyuhadadisini said...

adda singgah dan follow sini.. :)

Mizz Aiza said...

pernah baca entri kat blog seseorang mengenai cara nak dapatkan cpuv ni.. alhamdulillah try dan menjadi.. pastikan selepas setiap kali kita update entri blog, update juga survey di dalam nuffnang.. kemudian terus hantar tiket kepada nuffnang.. cubalah..

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha