Monday, June 24, 2013

Muncung nya mulut saya...



Hai...nama saya AINUL MADIHAH.... 
umur : 1 tahun 3 bulan

Ini lah anak dara aku sorang...yang laen ank teruna 2 orang..Dihah masuk pertandingan baby comel dan sihat kategori B : 1 - 3 tahun..di Karnival Mahabbah Ikim di Sek13 Shah Alam bagi bulan Wakaf Selangor..asben aku keje di PWS (Prbadanan Wakaf Selangor).. Korang boleh la mewakaf dari potongan gaji...hehe..Niat kena ikhlas..hehe..

Anak dara aku nie menang saguhati jer...si ayah xckap ade tema pakaian beragam..klu x, aku boleh la hias2 mcm princess flower...hehehe..menang saguhati...Alhamdulillah...suke Dihah dgn adiah dia menang...


Anak dara aku nie suka muncungkan mulut dia...hahaha...kadang2 sampai ke hidung macam yang bawah nie...hehehe

*
*



Bersama abang Muaz yang tengah membuat mulut muncung...hahaha..dihah jgn muncung mulut hingga ke besar tau...kecik2 comel, besar nanti, ibu xtahu lah..hehe


Saya lah budak comel yang ber'muncung' mulut ke depan..hehe


Dihah baru jer beli kasut ulat baru semata-mata nak nmpk comel..hehe




9 tinggal tapak tangan:

:: Mrs.Eady :: said...

comel!

Normi Nieza said...

comel..

syawalsimpsons said...

kikiki...muncung tak menahan tu..

norhidana miswan said...

alhamdulillah, walaupun saguhati tp besar gk tuh hamper nyer

Kakzakie said...

Dapta sguhati pun dah ok juga..

eMMe said...

Salam perkenalan...
akak dah lame rupenye folow blog Masni...
muncung2 pun comel... suke la kasut ulat tu.. tunggu twin dpt kaki...hehehe..

Cho Zila said...

Memang kecik2 muncung gitu sangat comel ok.. jangan sampai besar ok...
dapat saguhatipun kira okler janji naik atas pentas...
pss thanks sebab singgah blog akak...

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Congrats Dihah..memang comey..mcm ibu dia jugak.. ;p

lia said...

hebat la menang dlm pertandingan... mmg comey muncung tu ;)

award from my frendz

award from my frendz
thank you nieyxzha